Gå til innhold
anders panders

hvilken termos på 1 liter?!?!

Det er 925 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

skal ha meg en ny termos, da jeg føler at min stanley på en halv liter blir litt i minste laget. tenkte først på en ny stanley termos, men jeg så en tråd her for litt siden der jeg leste at det finnes andre termoser som er mye bedre. hvilken vil dere anbefale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du kan strekke deg til 1,2L vil jeg anbefale denne klassikeren: Skjult lenke - logg inn for å se den 
Tåler "alt" og holder veldig godt på varmen. Korken er alltid tett. Ingen vipp opp tull med dobble palninger. Kun skru opp, hell ut, skru ned. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, Walle skrev:

Denne:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Støttes! Supertermos som tar lite plass og holder varmen utrolig godt. Og siden den er så smal og fin så er den lett å stappe ned i en stor ullsomm så den holder ENDA bedre på varmen over natta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, whistler skrev:

Har hatt god erfaring med Skjult lenke - logg inn for å se den i vinter. Har hold vann varmt natta over i ned mot -20.

Finnes også i 1 liters variant.

Jeg har også vært superfornøyd med denne termosen, men nå har koppen delt seg (ytter- og innerkopp)..kan gjerne limes men jeg gikk nå inn på linken og så at den nå finnes I utrolig mange fine farger.  Orange eller grønn?? og så var det en annen Primus termos (Trailbreak) der som koster litt mer?  Noen som kjenner den? Er den verdt ekstra pris?

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både Thermos Light & Compact, og en Primus-termos (sort med rød skrift, vet ikke hvilken modell). Jeg har ikke foretatt noen test, men min erfaring er at Thermos holder bedre på varmen, har mye bedre kork (Primus sin er mer upraktisk og vanskeligere å helle fra), og siden Thermos er smalere er den lettere å pakke, som andre her nevner. Jeg har stort sett sluttet å bruke Primus-termosen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 925 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.