Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer aktivisere inreach


fiskekongen

Anbefalte innlegg

Jeg kommer så langt at jeg har lagt inn kredittkort, men når jeg skal betale står det at autorisasjon feiler? Det er penger på konto, og jeg har sjekka i nettbanken at det ikke er regionssperre. Har også prøvd annet kort. 

 

Andre som har opplevd dette? Kanskje ett bank problem? Skal på tur i morgen, så haster litt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sitter på en macbook air, med tlf som hotspot...,

Svarte får uansett samme feilmelding. Finner ingen kontaktinformasjon på inreach sine sider heller.  Og nå prøvd 3 kort. Ingenting virker. Står bare at autorasjon ikke er iorden....

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv et problem som jeg fikk løst via Delorme kundeservice. Epost.

Ville nok forsøkt et ekte WiFi-nettverk, uten at jeg virkelig har tro på at det skulle hjelpe. 

 

 

Edit: regner med du har sett gjennom denne :) Lenge siden jeg selv aktiverte..

 

Endret av Skar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 timer siden, fiskekongen skrev:

Jeg kommer så langt at jeg har lagt inn kredittkort, men når jeg skal betale står det at autorisasjon feiler

Jeg opplevde akkurat det samme sist sommer. Årsaken den gang var at navnet mitt ikke var skrevet helt identisk med slik det står på betalingskortet fordi systemet til DeLorme automagisk antok at det skulle skrives identisk med det jeg oppga på kontoinformasjonen. Jeg tok kontakt via samme linken som @Skar nevner tidligere og det ble fikset ila et døgn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.