Gå til innhold
  • Bli medlem

Tom`s wood stove


Tom42

Anbefalte innlegg

Spesielt til Ørretfiske25

Hyggelig at du likte ovnen.  For meg er det gull verd og derfor la jeg den ut på nettet slik at andre også kunne få del i stasen.  Men når jeg i etterkant så på innlegge skjemtes jeg både fordi det var rotete og altfor volumøst. 

Jeg holder akkurat på med å lage et nytt oppsett som forhåpentligvis blir mer brukervennlig.

Problemet akkurat nå er at jeg er på ferie i Spania og etter en fjelltur kom jeg i nærkontalt med noen åmer som er svært giftige.  En hund som snuser på dem vi enten dø på stedet, eller gå i ring.  Om den da blir gal vet jeg ikke.  Også for mennesker er den farlig, men ikke direkte dødelig om du har en brukbar allmentilstand.  Men når giften kommer inn i blodbanene gjør den mye skade.  Jeg ligger nå på tredje dagene på sykehus og blir behandlet for forgiftning.  Men er nok på beina om et par dager.

Tilbake til ovnen.  Jeg har nå laget nye tegninger og skal prøve å sette dem inn på en pedagogisk måte.  Men akkurat nå har jeg liten tilgang på en skriver så det er ikke stort jeg får gjort, men jeg skal legge ut ny utgave om et par dager, men nå er det på tide å hvile seg litt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Tom42 skrev:

Spesielt til Ørretfiske25

Hyggelig at du likte ovnen.  For meg er det gull verd og derfor la jeg den ut på nettet slik at andre også kunne få del i stasen.  Men når jeg i etterkant så på innlegge skjemtes jeg både fordi det var rotete og altfor volumøst. 

Jeg holder akkurat på med å lage et nytt oppsett som forhåpentligvis blir mer brukervennlig.

Problemet akkurat nå er at jeg er på ferie i Spania og etter en fjelltur kom jeg i nærkontalt med noen åmer som er svært giftige.  En hund som snuser på dem vi enten dø på stedet, eller gå i ring.  Om den da blir gal vet jeg ikke.  Også for mennesker er den farlig, men ikke direkte dødelig om du har en brukbar allmentilstand.  Men når giften kommer inn i blodbanene gjør den mye skade.  Jeg ligger nå på tredje dagene på sykehus og blir behandlet for forgiftning.  Men er nok på beina om et par dager.

Tilbake til ovnen.  Jeg har nå laget nye tegninger og skal prøve å sette dem inn på en pedagogisk måte.  Men akkurat nå har jeg liten tilgang på en skriver så det er ikke stort jeg får gjort, men jeg skal legge ut ny utgave om et par dager, men nå er det på tide å hvile seg litt

 

Setter jeg stor pris på Tom42 :)

Ja synes den var fiffig på flere måter. Kjedelig å høre at du må bruke noen dager på sykehuset, men ting kan desverre skje.. Satser på at du er straks tilbake og ute på tur fortere enn svint!

Venter i spenning og takker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.