Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintercamping - på fjellet ved bilvei og skiløyper


lysaar

Anbefalte innlegg

Har fått meg lavvo med ovn, og tenkte dra en tur på fjellet for å stå på ski, med lavvoen som base.

Spørsmålet er hvor? Og da lurer jeg på om noen har gode forslag. Har laget en infografikk over mine behov. Forslag mottas med takk :-)

lavvo.jpg

Endret av lysaar
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallingdal ligger ikke langt unna. Der finnes det mange fine plasser som utgangspunkt for turer. Du må kanskje regne med å gå noen meter innover for å slå opp lavvoen. Ivhertfall er det rikelig med løyper her. Slik så det ut på siste helgetur: (utsikt mot Hallingskarvet)

 

 

P2140057.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for forslag begge to! Ser jo helt nydelig ut, mot Hallingskarvet @nesning

Greien er at det er kun helgetur i første omgang - det skal være et slags lavterskeltilbud til oss selv (en slik Glampingtur:) -  så vi ønsker å bruke minst mulig tid og energi på å campe - og mest mulig tid på å gå langrenn og fyre i peisen.

Endret av lysaar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.