Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjennomføring av pipe på lavvo


k1t

Anbefalte innlegg

Hei. 

Lurer litt på hvordan  dere løser akkurat dette.  Får dere laget nytt hull, med varmebeskyttende materialer eller fører man bare pipen gjennom topphatten og evt trer rør utvendig for å minske varmgang ved gjennomføringen? 

Ser for meg utfordring med å gå gjennom topphatten visst man får endring av vindretning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker et spirorør jeg fikk av den lokale blikkenslageren, de har alltid kapp liggende. Boret tre hull med tre skruer i hver ende, sånn at pipa blir sentrert i røret. På endene har jeg en kantlist fra Biltema, sånn at det ikke er noen skarpe kanter på rørene. Trer dette utenpå pipa, og det fungerer utmerket.:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.