Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjallraven keb eco anoroakk


DryasAnne

Anbefalte innlegg

Skulle ha meg ny skalljakke, men fant ut jeg hadde to arcteryx som var gullegode :-)

Så det ble anorakk -  skal jo bære sekk oget bredt hundebelte.

Fjällräven - Keb Eco-Shell Anorak. Kjøpte den på rabatt fra Outnorth så blir e enklere å sende den tilbake hvis den er håpløs :-)

a) Noen som har prøvd den+ Fornøyd?

b( hvordan er lommene - ser ikke noe til de på bildet

c) snittet kvinne vz mann. Det er jo håpløst tynt med størrelser, er den "unisex" type vid sekk eller den sexy trangt tilskåret (for jentene altså) ?

d) hvordan syr jeg på skinnkanten fra min Norrøna anorakk

Endret av Borga Voffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ombestemte meg. Kjøpte Dermizax NX istedet :-)

Glittertind i lime grønn Elsker den fargen !

Så lenge på Storen, men den virker kortere??

Ettersom det egentlig trenger er en vanntett anorakk fikk det bli en slik Dermizax NX

Jeg har jo A Beta AR i limegrønn, og greide ikke å køpe en Theta AR i samme materiale (men lengre), og denne fjellreven Keb er vel mye av d samme som A Beta?

Og jeg har  en Bergans Oppdal som jeg har lufta voffen med i 4-5 år, jeg ELSKER dette myke deilige softe dermxaz stoffet!

Men min Oppdal er ikke tett lengre, og den er vattert = ubrukelig på tur.

Blir bra dette med Glittertind som vinterjakke på skitur uten så altfor mye plagsom nedbør -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.