Gå til innhold
Tom42

Problemer med omnifuel i 20 minus

Det er 978 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Siste døgn var jeg på tur.  Det ble grisekalt, 20 minus, og jeg har aldri brukt Omnifuelen i slik kulde. 

Problem 1.  Pumpet trykk, åpnet alle ventiler og lagt bensinflaska i ON.  Men det kom ikke bensin frem til forvarmingskaret.  Etter div "teknikerspark" kom bensinen frem, men da begynte begynte

Problem 2.  Bensinen ville ikke brenne.  Men etter en del forsøk med tennstålet tok det endelig fyr, men det brant ikke som vanlig.

Dette gjentok seg hver gang jeg skulle koke noe varmt.   Er dette et problem som andre har erfart, eller er det jeg som burde ta en omgang med vanlig vedlikehold.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er en rest af Fotogen, tändvätska, lysfotogen eller T-gul af dårlig kvalitet der udskiller fastparaffin ved lave temperaturer, og stopper slange og dysse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 minutter siden, GJM skrev:

Der er en rest af Fotogen, tändvätska, lysfotogen eller T-gul af dårlig kvalitet der udskiller fastparaffin ved lave temperaturer, og stopper slange og dysse.

Jeg har aldri brukt annet enn renset bensin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, tronn skrev:

Høres ut som om drivstoffet er problemet.

Jeg ville tømt tanken helt, fylt opp til merket med noe du vet er renset bensin, og fyrt opp.

Skal gjøre det, for sikkerhets skyld kjøper jeg en ny kanne med bensin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 978 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.