Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellski og binding med allroundegenskaper. På studentbudsjett...


aadriian

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg tenker å prøve meg på et lite kompromiss på skifronten, med fjellski som har gode/ok egenskaper både bortover og nedover. 
For å gjøre det enda vanskeligere vil jeg gjerne at dette skal la seg gjøre på studentbudsjett. Har lest at man kan finne mye bra på loppemarked og FINN.no osv, så det bør jo ikke være umulig.

Har sett på litt gamlere typer som Riva 3, men kan også gå for nyere bindinger som Super Telemark eller Voile, så fremst prisen ikke får lommeboken til å løpe av gårde. 
Skiene kan gjerne være litt breie, og bør ikke ha alt for stivt spenn.

Tar gjerne imot tips fra dere her på forumet, både til hvor jeg kan få fatt i slikt utstyr, og hvilket utstyr jeg bør gå for.

På forhånd, takk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, aadriian skrev:

Hei! 

Jeg tenker å prøve meg på et lite kompromiss på skifronten, med fjellski som har gode/ok egenskaper både bortover og nedover. 
For å gjøre det enda vanskeligere vil jeg gjerne at dette skal la seg gjøre på studentbudsjett. Har lest at man kan finne mye bra på loppemarked og FINN.no osv, så det bør jo ikke være umulig.

Har sett på litt gamlere typer som Riva 3, men kan også gå for nyere bindinger som Super Telemark eller Voile, så fremst prisen ikke får lommeboken til å løpe av gårde. 
Skiene kan gjerne være litt breie, og bør ikke ha alt for stivt spenn.

Tar gjerne imot tips fra dere her på forumet, både til hvor jeg kan få fatt i slikt utstyr, og hvilket utstyr jeg bør gå for.

På forhånd, takk!

 

 

Legg inn en annonse på finn. Det er gratis. Her på Oslo vest er det også stadig vekk skimarkeder hvor man selger brukt. Men usikker på hvor mye utstyr til voksne det er og evt priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.