Gå til innhold
heand

Ski i Montenegro

Det er 986 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her som har vært på ski i Montengro eller kjenner til noen som har vært? Jeg tenker først og fremst på toppturbasert skiaktivitet, men alt av interesse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært i Montenegro om vinteren, men kjørte fjellveien fra Kotor mot Cetinje for noen år siden. Vedstablene utenfor hus i Lovcen National park kunne antyde at der var det skikkelig kaldt om vinteren. Det bør jo tyde på skimuligheter.

EirikW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 11. januar 2016 at 10.46, eirikw skrev:

Jeg har ikke vært i Montenegro om vinteren, men kjørte fjellveien fra Kotor mot Cetinje for noen år siden. Vedstablene utenfor hus i Lovcen National park kunne antyde at der var det skikkelig kaldt om vinteren. Det bør jo tyde på skimuligheter.

EirikW

Takker! Det høres jo bra ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 986 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.