Gå til innhold
  • Bli medlem

Ringvassøy 2015


Bragvin

Anbefalte innlegg

Annonse

Jævlig artig å lese rapport og se bilder fra et område jeg selv har vært i et par ganger. Parkerte nede ved den store plassen ved søppelcontainerne før brua, og gikk opp samme veien - inn dalen langs elva. Forskjellen er at jeg kun har vært i de tilliggende småvannene på nord/nordøst-sida. Har kun vært fremme ved Holmevatnet for å se, og da var det folk der. Så åpenbart et vann som besøkes ganske mye. Jeg pleier ofte heller å oppsøke slike småvann rundt, fremfor hovedvannene i området. Kommer unna folk på den måten, og ofte skjuler tilliggende småvann sine hemmeligheter hva fisk angår. 

Knall stemning og flott fokus på turlivets og det gåtefulle fjellfiskets vidunderligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var grise heldige med tanke på at der ikke var noen andre de dagen vi var :) for som sagt bar store deler av området preg av folk, dessverre i den negative retningen...få ting provoserer meg mer enn å finne søplet til folk slengt omkring i naturen :( Vi snakket litt når vi var der å dra innom noen av småvanna som ligger i området, men det ble nedprioritert til fordel for en meget avslappende tur. Det ble mange timer foran bålet med kaldt øl, cognac, lytte til et utrolig dyre liv hvor rype-steggene kjefter på hverandre, elgokser som grynter, og mange gode samtaler med min faste kompanjong (som jeg møter engang i året, vokst opp ilag men bor nå med 60mil avstand) :):)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.