Gå til innhold
  • Bli medlem

Lage gpx rute fra norgeskart.no?


Heriks

Anbefalte innlegg

Mulig dette er et dumt spørsmål, da får dere bære over med meg ... men jeg har altså en sti på norgeskart.no Kopargarden - Bergeset som jeg gjerne skulle laget et gpx.spor av .. uten å ta turen i terrenget. Eller dvs. målet er å faktisk finne den i terrenget så jeg skulle gjerne hatt et gpx spor å gå etter for når man zoomer inn på kartet på gps'en (eller lenger inn på norgeskart) så forsvinner risset ... Noen gode ideèr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lommekjent.no vil du finne igjen stien du har tenkt og følge. Gå inn på lommekjent.no - Lag tur - På stier og veier. Der hvor det står lokasjon oppe til høyre skriver du inn Kopargarden og klikker enter. Zoom inn til du du ser både start og endepunkt. å kan du klikke deg gjennom løypa, lagre og så eksportere til gps.

Jeg har ikke laget tur på denne måten selv, men vil tro at dette fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.