Gå til innhold
  • Bli medlem

feedback på utstyrs rapport


Rullestaden

Anbefalte innlegg

Jeg og noen i klassen har ett blogg prosjekt der vi skal skrive utstyrsrapporter. Jeg har alt skrevet en førsteinntrykks rapport av den nye sekken min, og jeg vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk fra dere som har mye erfaring med å teste utstyr :)

 

Førsteinntrykk av Fjällräven Kajka 85 liter sekk final.docx

Endret av anders panders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann @anders panders,

Flott å se noen øve på utstyrsrapporter! :) Føl gjerne fritt for å skrive noen for Fjellforum også. Øvelse gjør mester!

Det første som slår meg allerede i tittelen på denne tråden er at du må være observant på norsk særskriving. Det er tipper lærerne dine også hadde satt pris på om du sa at du gikk på villmarkslinja framfor "villmarks linja".

Når det kommer til selve innholdet så får jeg inntrykk av at du har skrevet den topp til bunn. Her er et forslag til deg. Lag et ark med tittelen til hver seksjon, så fyller du inn de separat. Bakrunnen til dette forslaget er at allerede i første seksjon, "Hvorfor jeg kjøpte denne sekken?" begynner du å diskutere egenskaper ved sekken og på grunn av dette så har du blitt nødt til å lage en ny seksjon som har nesten samme tittel.

Du har en seksjon for hva du likte, men ikke en seksjon for hva du ikke likte, det har istedet blitt spredt litt utover. Hva med å samle det i en seksjon?

Du blander ending av seksjonstitler ( : og ? ).

Hva med å ha med noen forutsetninger? Hva skal den brukes til?

Hva er maks bærevekt for sekken?

Ellers så synes jeg språket ditt var lettlest og underholdende, men som sagt, mange særskrivingsfeil.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.