Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder....


Hawkeye

Anbefalte innlegg

Hmmm...

Jeg har prøvd å legge inn noen bilder jeg har tatt, men skjønner ikke hvordan jeg får dem ned til 400kb for å legge dem inn her.

Og jeg som trodde jeg hadde peiling på pc.....

Kan noen gi meg noen tips?

Allan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hawkeye skrev:

Kan noen gi meg noen tips?

Hvis du ikke har et annet bildebehandlingsprogram du kan bruke, kan du laste ned gratisprogrammet IrfanView ved å gå inn på http://www.irfanview.com/

Når du har installert dette programmet åpner du det bildet du ønsker å justere størrelsen på i IrfanView og taster ctrl+r og angir deretter størrelsen du ønsker. Jeg vil anbefale å sette den største verdien til 1280 eller evt. 1024 - hvis programmet er rett satt opp vil den andre verdien bli satt automatisk. Deretter lagrer du bildet under annet navn ved å taste s og deretter angi nytt navn.

Vanskeliger enn dette er det ikke :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.