Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagstursekk til familie


Tudi

Anbefalte innlegg

Vi skal ønske oss en dagstursekk i julegave. Den skal brukes når vi er på både kortere og litt  lengre dagsturer. Den skal primert romme mat, drikkeflaske, termos, evt primusen og litt småtteri(votter,luer, lette plagg osv). Den må ikke være for liten, men heller ikke større enn at jeg kan bruke den om jeg skal på en fjelltur alene og ikke trenger å dra med så mye. Gjerne tilpasse drikkesystem, men ikke et must.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange er dere på tur sammen? Jeg har tre små barn, og ønsker meg en sekk rundt 50-60 liter til nettopp dette formålet. Jeg bruker idag 80-liter, men den blir for stor så lenge jeg ikke også bærer med meg tørr ved.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte denne sekken http://int.berghaus.com/trail-speed-30-rucksack/421577.html

til dette formålet. Vi er 2 store og 2 små. Den rommer mye nok for oss på dagstur, men er ikke stor og tung.

Men ikke sekken vi bruker om vi skal ha med oss ved, da blir den for liten.

Den er klargjort for drikkesystem. Og har relativt store nettinglommer på sidene, som er praktisk for alle de små tingene barnene kler av og på seg hele tiden som votter og slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.