Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellforums julekalender 2015 - deltagerliste


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse

Nå har vi 10 plasser igjen. Jeg kommer til å sende ut en oppfordring om å delta om en ukes tid (til alle medlemmene som mottar nyhetsbrev) - og jeg regner da med at de siste plassene kommer til å gå fort, så dette er en oppfordring om å skrive seg på.

Ja - og vi har nå 4 gavekort a 500,- som premie til nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Grimner skrev:

Var i samme båt som @Lompa - kalenderen ville ikke vite av meg.

Skiftet fra Chrome til Waterfox, da gikk det greit. Antagelig vil Firefox virke like godt.

Merkelig det der. Jeg bruker alle typer nettlesere og har ikke hatt trøbbel. Skal sjekke det ut.

Det er bare 8 plasser igjen - det går ut en nyhetsmail i morgen - der vil jeg annonsere enda fler ( og større) gavekort - så det begynner å bli ganske bra med premier nå. Sjansen for å vinne er vel ganske høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå bare 3 luker som ikke er tatt på julekalenderen. Jeg lagde en prefix slik at man etter hvert vil få en liste med innslag på tag'en 

http://www.fjellforum.no/search/?tags=julekalender+2015%21

Det er som nevnt i nyhetsbrevet kommet 2 premier fra Fjellsport.no på valgfri vare for hele 1250,- i nettbutikken - så det blir da totalt 6 premier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LeneG skrev:

Korleis får ein innlegg frå kladd til adventskalenderen? #teknoidiot Tips med teskei vert belønna med takksemd!

Bare skriv innlegget ditt ferdig i kladd - så kan vi publisere det på datoen din. Innlegget skal postes i forumet i det forumet som passer.

Mvh Kjell Iver

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjell Iver skrev:

Fikset det. Det er en knapp øverst til høyre - en plug-in jeg kjøpte

Ah se der ja. Tror ikke jeg fikk opp den ettersom man ikke kan pin'e egne poster i den pluginen (ser sånn ut i configen). Men nå vandrer jeg over i OT-land. Takk for hjelpen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innleggene i julekalenderen samlet noe sted? Finner bare 5 på forsiden?

Veldig flotte innlegg og jeg vil gjerne lese de to andre også! 

Godt mulig jeg er veldig teit ...men hvor finner jeg dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hufsa skrev:

Er innleggene i julekalenderen samlet noe sted? Finner bare 5 på forsiden?

Veldig flotte innlegg og jeg vil gjerne lese de to andre også! 

Godt mulig jeg er veldig teit ...men hvor finner jeg dem?

De ligger under Tag'en Julekalender 2015

Skal oppdatere første post

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er visst sent ute med å få vite om julekalenderen. Skulle gjerne bidratt, men har tett med planer ut advent og sliter med å rekke alt. Tar juleferie fra 23. desember og ser fram til en hel fridag før julaften. Skal se om det blir litt tid til å sende inn bidrag, men kan ikke love noe. Hvordan setter man seg opp til en dato på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.