Gå til innhold
  • Bli medlem

alpha sv arcteryx


Gjest

Anbefalte innlegg

Annonse

Eg har ei i cayenne. Meinar eg kjøpte den i 2013. go`jakke

Hvordan er fargen? Er den rød eller oransje? Tenker sånn norrøna annojakke rød, eller sånne gamle annorakker jakker rød?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, dårleg på å uttale meg om fargar. Rødorange? Legg ved nokre bilete, enklare å sjå fargen i ein kontekst kanskje....

Synes den ser sånn typisk rødfarge man finner på fjelljakker på disse bildene. Kan være skjermen min lurer meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakken ser forresten fantastisk ut! Prøvde den i butikken, og det er sånn elastisk strikk i ermene i tillegg til velcroen, synes det er en fin touch som du sjeldent finner på jakker disse dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 30. oktober 2015 kl. 20.37.14, Tessatroll skrev:

Eg har Cayenne, er den som er avbilda over....og når eg ser på fleire bileter der eg har den på er den nokså lik som det bilete eg har posta over. Diverre greier eg ikkje hjelpe meir enn det.

Jeg er takknemlig for hjelpen jeg har fått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.