Gå til innhold
  • Bli medlem

Everestfilmen


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Noen som fikk med seg premieren på storfilmen Everest? https://en.wikipedia.org/wiki/Everest_%282015_film%29

 

Jeg var å så filmen og anbefaler den. De som har lest Into thin air kjenner jo historien godt fra før. Syns allikevel at de lokales strev og pes og tap kommer dårlig frem. Likedeledes var det veldig lett å se hva som virkelig var filmet i tynn luft og hva som var filmet i et studio på måten folk pustet på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdt pengene. Men de der 3-d greiene sliter jeg med i sånne "vanlige" filmer. Det blir så åpenbart falskt hele greiene at jeg blir bare sittende "utenfor" hele filmen. Det var skuffende, men ellers bra. Ikke filmens feil at ikke mine øyne takler 3-d. :)

Mulig det er en fordel å ha lest boka, jeg gikk litt i surr både på personer, og hvor de befant seg hen underveis.
Mer spennende enn Bølgen, til tross for at jeg her visste at det kom til å gå til helvete med en del av dem. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.