Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sjallabajs!

For min egen del utgår september som turmåned. Hadde jeg faktisk ikke trodd. Det er en av mine favorittmåneder i skogen og fjellet, men sånn er det bare av og til.

Men i oktober bør det være muligheter.

Det helgen 10. oktober er jeg opptatt. Også skal jeg mest sannsynlig til Bergen en helg i oktober. Men jeg hadde håpet vi skulle fått til en tur, enten som treff eller guttetur.

Hva med å få til et høsttreff?

Forstod det slik at du ikke var så gira på å arrangere høsttreff Tor Magnus?

Noen tanker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er litt sliten av å arrangere treff ja. Lettvektstreffet tok litt piffen ut av meg. (Altså, mye styr i tråden, turen var fin.) :)

Jeg har ikke hatt en ledig helg på lenge og er ikke helt sikker på hvordan ting ser ut fremover heller. Av en eller annen grunn har helgene begynt å fylles opp lenger og lenger tid i forveien. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det forstår jeg godt Tor Magnus.

Men er det noen dato som passer for flere her?

Jeg kan ta meg av organisering av et treff. Tenkte å prøve oss på noe helt enkelt for en gangs skyld.

Tema: Kose-seg-gløgg-ihjel-høst-treff?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det skiller seg fra tidligere treff hvordan ?    :D

Som jeg sa på telefon i går er jeg på institusjon fra 3/10 - 24/10, men det er mulig jeg kan bli med om det er helga etter (31/10). Sliter fortsatt med ryggen også, så noe veldig langt er nok uaktuelt å gå for min del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdateringskursene var tatt, sommerferien (obligatorisk familietid) var over, utsiktene til pene høst- og vinterturer var satt.

Men såååeeeee, fant jeg plutselig på å bytte jobb for litt over en uke siden.  Kom hjem fra jobb i går, og jeg har fri frem til månedsskiftet og begynner da i nyjobben.

Dette innebærer at jeg ska jobbe på land frem til Mars neste år...   Skal først jobbe i Trondheim frem mot jul, og så i Rotterdam etter jul.  

Fom Mars neste år går jeg inn på skiftordning igjen.

Så dermed blir det nok ikke så mye fellesturer på meg de neste 6 månedene.

Har dog allerede kjøpt inn kart for områdene rundt Trondheim, blir vanlig 8-4 jobb og fri i helgene (får dekt flybillett hjem annenhver helg), så da er plannen å sjekke ut hva Trondheim og omeng har å tilby :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siri og jeg er blitt enig om å ta det 23-25 oktober, hvor jeg kjører på med temaet jeg hintet til lengre oppe.

Jeg tenker at vi tar litt kortere etapper, men med overnatting to forskjellige steder.

Spørsmålet er hvor man skal ta det.

Noen ønsker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får som sagt ikke vært med den helga    :cry:  .... men det var kanskje også årsaken til valget av nettopp den datoen   :twisted:

Kunne uansett ikke gått 10 km om dagen. Klarer så vidt å gå fra sofaen til dass for å pisse pga ryggen. Har heldigvis klart det hver gang hittil  :mrgreen:    men det er barbeint - for jeg klarer ikke å bøye meg for å ta på sokker   :oops:  :bye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får som sagt ikke vært med den helga :cry: .... men det var kanskje også årsaken til valget av nettopp den datoen :twisted:

Kunne uansett ikke gått 10 km om dagen. Klarer så vidt å gå fra sofaen til dass for å pisse pga ryggen. Har heldigvis klart det hver gang hittil :mrgreen: men det er barbeint - for jeg klarer ikke å bøye meg for å ta på sokker :oops::bye:

Det var helgen som passet best for Siri og meg.

Får håpe du blir frisk på mirakuløst vis innen den helgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jeg nok ikke...

De ringte akkurat fra rygg poliknlinikken nå. Time på torsdag så da sier jeg fra at jeg må ha operasjon igjen så få vi se hvor lang tid jeg må vente. I fjor ble jeg operert på dagen 4 uker etter at jeg var på poliklinikken. Så er det 6 uker rekonvalens etter det. Kanskje jeg er bra til jul? Med litt flaks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke lenge igjen nå... tiden går styggfort...

Følger med på tråden du har laget, så får jeg heller se det an når jeg har kommet meg i nyjobben og begynt "rotasjonene".

Nå begynner det å bli en stund siden sist overnattingstur, så kanskje jeg får tatt med en av de eldste på tur den helga, og så kan vi komme innom en tur. Dog fortsatt lenge til, mye som kan skje før den tid :D

@7homas - kjedelig å høre. Håper bare operasjonene bidrar til å lette situasjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.