Gå til innhold
  • Bli medlem

Jaktkamerat


MSBA

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen fuglejegere fra Aust Agder område som vil bli kjent og eventuelt jakte sammen ? :)

 

Jeg er en ivrig jeger som har flyttet til Arendal for 2 år siden, og har dessverre ingen venner med interesse for fuglejakt og det misliker jeg sterkt :|

 

Håper noen tar kontakt.

 

HIlsen

 

Ensom Jeger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS. Beste råd jeg kan gi, er å raskest mulig melde deg inn i en lokal jegerforening og håpe på det beste. Men, det begynner å bli "lovlig seint" nå. :( Nå er folk opptatt med jakt, eller forberedelser til jakt og har nok liten tid til ukjente.

 

Og enkelte Jaktkort ble kjøpt for et 1/2 år siden og andre jaktrettigheter er allerede avtalt. Så, sjansen for å bli med noen er liten. Men du får leve i håpet. :) Kanskje det finnes noen her, eller på Kammeret.no, som likevel kan hjelpe.

 

Ser det er noen, som aventerer etter jaktkompisser til jakt, på div. forum. Oppsøk foreninger som driver med jakt. På skytebanener, som avholder "jeger trap" er et annet sted, en kan bli kjent med jegere i nærmiløjøet. Men det er fordel å starte, noen måneder FØR jakta. Bare et tips, for ettertiden.

 

Personlig så skal jeg kjenne folk relativt godt, før jeg tar med meg (eller blir med) andre folk på jakt. Dette går både på kjemi og våpenbehandling, m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.