Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe Garmin 64ST


Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har akkurat kjøpt en 64S.. Greit å ha i tjukk skog.
Drit lei av å klatre i trær for å finne veien med kart og kompass :P
Men det jeg savner nå som jeg skal se etter, er en veske eller ett eller annet å ha den i... Må ha den i lår-lomma på buksa, og nå merker jeg at den dulter borti trestammer, steiner og alt som er når jeg tusler.. For se hva jeg finner, men ja.. Det tror jeg du kommer til å savne :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg akkurat en 64s, men fikk en 64st istedenfor 64s da de ikke hadde den inne på lager likevel.

Uansett er det ikke store forskjellen mellom de to modellene. 64st har et forhåndslastet kart over europa som ikke finnes detaljert i det hele tatt, og den har 8 gig internt minne istedenfor 4 gig. Jeg ser ikke poenget med å kjøpe en 64st. Men nå skal jeg ut på tur fra i morgen til søndag og teste den ut ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg tenkte på 64ST var at XXL har den inne til ca same prisen som 64S koster andre plasser (hadde ikke 64S). Er jo noe man stort sett klarer seg fint uten, men koster jo ikke en formue når man tenker på hva mange av oss glatt betaler for en mobil I dag. Og klart en ekstra sikkerhet I fjellet om må møter uventet take etc.

 

Regnet med kartet som følger med ikke var noe tess så blir å kjøpe kart, finnes det noe gode kart over større områder eller må jeg kjøpe ett kart for hvert område slik det ser ut på XXL sine sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir å prøve pakken som dekker hele Norge, 1:50 000 oppløsning holder jo lenge på kart så regner med det er godt nok for en GPS også.

 

 

Våknet I dag til en fin mail fra Outnorth.no med en 20% rabattkupong som er gyldig neste 24 timer, som gjelder alt av varer på lager. Perfekt tenkte jeg, men gleden ble kortvarig da de ikke hadde denne eller andre aktuelle modeller på lager. Merkelig nok var alt jeg har sett på den siste tiden plutselig ikke på lager? Nesten litt for tilfeldig, hmm :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.