Gå til innhold
  • Bli medlem

Snart avgang til Hein - tips?


Martin HJ

Anbefalte innlegg

Om ikke mange dagene drar vi opp til Hein på Hardangervidda og blir der inne i syv dager. Skulle egentlig til Haukelifjell, men turplanene ble gjort om for ikke så lenge siden. Lurer på om noen har noen tips og hotspots for å dra storørret i området. Tenkte å ta båten over Halnefjorden og gå ned til Heinelva for å gjøre camp der noen dager før vi drar videre nedover til Geitsjøen, og fiske i innos og utos på Geitsjøen. Altså vestsiden (Djupa) og østsiden (Revhølan) av Geitsjøen, og fortsette nedover Djupa til Langesjøen og Lågen på andre siden ved Revhølan. Noen tips til andre interresante steder i dette område som kan være verdt å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi drar videre nedover til Geitsjøen, og fiske i innos og utos på Geitsjøen. Altså vestsiden (Djupa) og østsiden (Revhølan) av Geitsjøen, og fortsette nedover Djupa til Langesjøen

Du kjem til å få ei overrasking når du ser kva veg vatnet renn ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når du "fortsette nedover Djupa til Langesjøen" eg tenkta at du skulle få deg ei overrasking. Eg trudde det bare var ein glipp frå di side, men no byrjar eg å tru at du faktis kjem til å bli overraska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når du "fortsette nedover Djupa til Langesjøen" eg tenkta at du skulle få deg ei overrasking. Eg trudde det bare var ein glipp frå di side, men no byrjar eg å tru at du faktis kjem til å bli overraska.

Men hvis man ser bort fra hvilken vei vannet renner, så lurer jeg fremdeles på om det er noen tips ang. fiskeplasser i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.