Gå til innhold
  • Bli medlem

Rundtur Tunga - Pyttbua - Veltdalshytta via Karihøa


Tor Dalseth

Anbefalte innlegg

Annonse

Isen borte fra de fleste vannene Anders. Vann som ligger rundt 1500 moh er det noe is på. Anbefaler denne turen . Jeg fisket ikke, men snakket med folk underveis som hadde prøvd, godt med fisk i vannene, spes i Veltdalsvannet, bra størrelse.

Takk for info.

Valget står mellom Femundsmarka og Tafjordfjella. Har ei uke fri fra og med neste helg, det er jaggu ikke lett å bestemme seg. Vi får se...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er i den situasjon at jeg har 2 uker med ferie foran meg, og jeg vurderer å ta en tur til områdene dere diskuterer her. Jeg planlegger å gå med telt+sekk 4-5 dager med fokus på fisking i vann med lite men stor ørret. En løs plan er å reise med buss inn i skjåk og starte turen derfra, da skjåk almenning har en fin guide tilgjengelig hvor fiskemulighetene her presenteres. Jeg er imidlertid mest tent på å ta toget fra Oslo og et stykke nedover Raumabanen og gå fra den siden. Har noen tips til en kar som reiser med kollektivtransport med som ønsker å sjekke ut de ville områdene i Reinheimen? Med været som er meldt er det for dumt å bli hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er i den situasjon at jeg har 2 uker med ferie foran meg, og jeg vurderer å ta en tur til områdene dere diskuterer her. Jeg planlegger å gå med telt+sekk 4-5 dager med fokus på fisking i vann med lite men stor ørret. En løs plan er å reise med buss inn i skjåk og starte turen derfra, da skjåk almenning har en fin guide tilgjengelig hvor fiskemulighetene her presenteres. Jeg er imidlertid mest tent på å ta toget fra Oslo og et stykke nedover Raumabanen og gå fra den siden. Har noen tips til en kar som reiser med kollektivtransport med som ønsker å sjekke ut de ville områdene i Reinheimen? Med været som er meldt er det for dumt å bli hjemme...

Storfisken finnes i Skjåkfjella. Kan lese om min tur her http://panneband.blogspot.no/2014/10/skjakfjella-norges-beste-fisketur.html

God tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.