Gå til innhold
  • Bli medlem

Camino Primitivo og Camino Finisterre


TarjeiSkrede

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for at du deler nok en langtur! Jeg har kjøpt og lest en del literatur om turen og en kollega gikk fra Le Puy på to friperioder.  Har du inntrykk av at trafikkmengden er økende? Var en periode veldig mange artikler om turen - men i det siste har det vært mer stille.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antallet som går er økende for hvert år, spesielt på Camino Frances. 

Det var likevel ikke noe jeg merket noe spesielt til, siden jeg gikk en av de rutene som de færreste går.

For øvrig så var det merkbart flere idet jeg kom til Melide og fulgte Camino Frances den siste strekningen til Santiago, etter det så jeg flere folk på en time enn jeg så på en dag på Camino Primitivo.

 

Det er jo og så at siden antallet som går øker, så øker også antallet steder man kan overnatte på og. 

Som jo kanskje ikke er så ekstremt positivt heller, siden det jo og øker kommersaliseringen av ruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.