Gå til innhold
  • Bli medlem

Topptur i Trondheimsområdet.


skituppen

Anbefalte innlegg

Jeg er en forflyttet vestlending som har bosatt meg her i Trondheim. Jeg lurer på om noen har noen gode toppturtips i området rundt trondheim. Kan benytte hytte på oppdal og disponerer bil. Jeg ser ikke noe problem i å kjøre et stykke for å finne de virkelige godbitene så alle mulige tips blir modtatt med stor takk. Er det noen so sitter inne med en stor hemmelighet skal jeg ikke være den som røper den til mange. Har gått noen turer i stuggudalen/tydalen og men tenker mest på terrenget sør for trondheim. Har noen noe å fortelle om blir jeg veldig taknemlig. På forrånd takk. Hilsen Martin Skagseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har fått mange gode forslag her allerede!

Jeg vil bare legge til at dersom du en dag skulle ha lyst på tur, men ikke ha lyst til å kjøre så langt som f.eks ned til Oppdal, så er det et lite fjell som heter Jervfjellet på østsiden av Jonsvatnet. Det er ikke høyere enn 504 moh, men faktisk er hele topp-platået fritt for trær, så du får god utsikt og en slags "fjell-følelse" likevel. Hvis du har det vanlige 1:50000-kartet over Trondheim, så ligger toppen ytterst til høyre på kartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.