Gå til innhold
Det er 1054 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Tviler på jeg er i stand til noen større tur desverre, men jeg håper og regner med dere har noe som kan kalles bidrag til august ?

Mulig jeg klarer å karre meg avgårde på tråsykkel kanskje, litt unna og ut for en natt i køya. Må jo teste den nye 2Q ZQ UQP'n og i tillegg sjekke om jeg har heng opp UQ med innsiden ut og at det er derfor jeg har syntes det har vært litt kaldt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misset denne..    :oops:           Er det noe mulighet for å få advarsler når det blir lagt til nye emner ?

Har jo vært rimelig fraværende siden Rondane turen vår, men håper det blir ordnings på det nå. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....

Er det noe mulighet for å få advarsler når det blir lagt til nye emner ?

.....

Har jeg tenkt på tidligere også. Gikk litt tid i begynnelsen før jeg oppdaget at det var trafikk i forumet "vårt"  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg tenkt på tidligere også. Gikk litt tid i begynnelsen før jeg oppdaget at det var trafikk i forumet "vårt"  :D

Fant det i går.  Går an å Følge "Prosjekt: 12 måneder" om du går ditt. Var bare Tor Magnus som hadde gjort dette inntil i går     :)

Edit:   Altså gå hit:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Og følg forumet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra.

For bra vær. Så bra at det ble problematisk til tider.

Merkelige forhold. Var vår i Børgefjell nå, snøsmelting hadde knapt startet, myggen var på hugget som bare faen, og vi hadde opp mot 26-27 grader i lavere strøk.

Jeg kommer vel med rapport etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.