Gå til innhold
  • Bli medlem

Fin dagstur evt 2 dagers turer ikke langt fra Trondheim? :)


marly

Anbefalte innlegg

Heia godtfolk!

 

Jeg får besøk av en nederlandsk venninne som gjerne vil ut på tur første helga i ausgust! Vi har kun en helg te rådighet, og dessverre er jeg lite kjent med turmulighetene rundt byen. Tenker kanskje det er noen fine muligheter fra Oppdal f.eks? Jeg ser for meg en lang dagstur, opp en topp og hjem igjen, eller ha med telt og ha to dager.

 

Jeg har ikke bil, så er avhengig av tog/buss som stopper nærme turområdet. Tenkte derfor å høre med dere som er litt bedre kjent i området om dere skulle ha noen fine forslag? Føler ikke akkurat at Bymarka og Storheia er den flotteste norske naturen å vise frem liksom..  :hmm:

 

Tusen takk for hjelp! :pirate:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Hva med Ilfjellet i Rennebu? Ta buss til Garli i Midtre Gauldal, følg deretter veien til Nyhussetra. Teltplass f.eks ved vann 1062. Kjempefin utsikt fra toppen til Trondheim, Trollheimen, Gauldalsvidda, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.