Gå til innhold
  • Bli medlem

Tre gode kamerater


Martin HJ

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 år senere...
3 minutter siden, TomWithoutVom skrev:

Flott turrapport!  Hvis du lar poden låne fotoapparatet, blir det noen bilder av deg også ;)

Her i huset har dattera på 5 fått "arve" et kompakt kamera som hun har hengende i sekken sin. Det er utrolig mye morro bilder som kommer etter turer fra den kanten. De har jo helt annet fokus enn det vi har, og opplever ting som vi "overser". Så, jeg anbefaler andre og gjøre det samme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hammer skrev:

Her i huset har dattera på 5 fått "arve" et kompakt kamera som hun har hengende i sekken sin. Det er utrolig mye morro bilder som kommer etter turer fra den kanten. De har jo helt annet fokus enn det vi har, og opplever ting som vi "overser". Så, jeg anbefaler andre og gjøre det samme. 

Det har jeg jaggu ikke tenkt på Espen, det skal jeg gjøre! 

Ellers så gøy at denne rapporten kom frem i dagens lys igjen og kan være til glede for andre :) Takk for hyggelige kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.