Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske i Bøelva


Larsdx

Anbefalte innlegg

Vi skal på familieferie til Bø nå i helgen. Har ikke tilgang på bil, tar tog og buss til Sommarland. Siste dagen skal familiens tenåring få svinge fiskestanga hvis han vil. Er det brukbart fiske i de sentrumsnære områdene? Vi kan godt ta buss et sted om det er bedre.

Han har fluestang og vanlig slukstang. Hva er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. fisket i Bø-elva forrige uke med min bror. Det var veldig lav vannstand, men min bror fikk en flott halvkilos ørret omtrent på grensen mellom Sauherad og Bø kommune. Feit fisk med rødt kjøtt. Han tok den på en spinner, men det at vannstanden er så lav tror jeg gjør at fluestang kan fungere enda bedre. Mange andre fiskemuligheter i området. Hvis du har mulighet til å skaffe en båt tas det stor fisk på Norsjø. :)

 

hilsen mons :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.