Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommertur - Vikbekkfjell


Robin Rambo

Anbefalte innlegg

Hei.

I år (som ifjor) går turen til Vikbekkfjell.
Jeg hadde opprinnelig planer om å dra til dette området for 2 uker siden.

Men etter mye problemer havnet vi til slutt på plan E. Det er faktisk ikke spøk, jeg hadde en plan A,B og C. Men mye tull i noen sine planlegging og nytt parforhold oss andre gjorde at jeg til slutt endte på plan E som den endelige løsningen. Utrolig vanskelig å komme seg ut gitt :P


Iallefall har dagen før avreise kommet, og utstyrsjekk er derfor på sin plass.
Som vanlig lager jeg en papirlapp, der jeg skriver opp alt jeg må ha med og markerer dem med "OK" dersom de ligger pakket ned i sin respektive pakkpose eller er pakket ned i sekken.

post-14684-0-72647000-1437481479_thumb.j


Turområdet vi skal gå igjennom i starten av turen er jeg relativt godt kjent i, da jeg har vært her oppe 2 ganger iløpet av det siste året.
Etter dag 2 har vi da planer om å gå videre innover vidda. Hvor har vi ikke planlagt, da vi tenkte å ha den gleden av å bestemme det mens vi er på tur :)

Dag 1 er iallefall planlagt å gå ut fra Synken, litt nord for Kalhovd turisthytte og derfra gå opp til holken og slå opp telt der.
post-14684-0-43091300-1437481885_thumb.p

Mulig vi går opp til østre/vestre viktjønn hvis fisken biter dårlig ved holken.
Etter dette er det kun fantasien som bestemmer hvor vi går videre.

Samtidig tenkte jeg å gjøre noe jeg ikke har sett her på forumet, og det er å legge ut min tracking (Via Spot), slik at de som ønsker, kan se hvor vi er til visse tider.dere vil få melding om "No message to display" fram til første tracking er aktiv, så dette er normalt og ikke en feil.

(hvis dette er imot visse retningslinjer på dette forumet, så er det bare å si ifra og så skal jeg fjerne linken).


Min tracking finner dere nedenfor:
http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=0hAonpgofGOQAN1qlrGWrEDLOn8QO54Q8
 

 

Vi drar hjemmefra klokken 10:00, og er vel framme der klokken 14:30-15:00 (så trackingen er ikke aktiv før ca. 15:00, imorgen).
Vi antar å bruke en 3,5 time på å gå (avslappet tempo). så er vel framme rundt 18.30-19.00 i camp.

 

Etter dette blir det vel fisking og avslapping resten av kvelden, så hvis dere ser at trackingen min er rundt omkring div. vann, så er det fordi jeg trasker rundt med fiskestanga :) 


Jeg fyller derfor inn mer info når jeg har noe mer :)
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.