Gå til innhold
aamodt

Trenger turtips!

Det er 1099 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg og noen til hadde planlagt en tur til Hardangervidda i neste uke torsdag-søndag, å gå fra Haukeliseter fjellstue å inn til Mannevatn i første omgang. Men vi tok kontakt med fjellstua og di sa at det var 2meter med snø noen plasser i dette området. Derfor lurer jeg på om noen har tips til en annen tur? 

Vi kjører fra Mandal helt i sør, så vi prøver å holde oss innenfor 4-5timer i bil.

Vi tenker å sove i telt, vi er nybegynnere så vi trenger ikke en kjempe lang tur, vi er der for kosen!

Har også lyst til en plass der vi kan få fiske litt ørret :-)

Vet ikke om det er noen her inne som er fra sørlandet og kan gi oss noen tips? 

Tenker litt på Knaben, Bortelid og Ljosland. Men vet ikke hvordan det er med fisk der?

På forhånd takk! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt det skal være ok med fiske innover fra bortelid/ljosland og nordover. Ellers så vil jeg anbefale og se på deler av vidda litt lengre øst. Var selv på tur innover fra synken ved vannet når for noen dager siden. Lite snø der nå. Fiske var ikke spesielt bra,men det var nordavind og generelt lite bra vær for fiske. Masse vann og velge i om en går i en 4 timers tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1099 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.