Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til 8-dagers tur?


AnneHN

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen her som har en bra 8 (evt 9-10) dagers tur? (har fri 1-10. august)

Går antakelig aleine og liker å ligge rundt 20-25 km/dag. Gikk Rondanestien i fjor og det gav definitivt mersmak!

Trives både over og under tregrensa, og foretrekker telt eller selvbetjente hytter, gjerne litt utenfor allfarvei.

Utgangspunktet er Oslo, reiser helst kollektivt - budsjettet er student :)

 

Vil gjerne utforske noen nye områder, takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holdt på å si: Hva med Jotunheimstien. Starten er felles med Rondanestien så da spare du noen dager om du ikke går det på nytt.

OffTopic: Har du noe turrapport fra Rondanestien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det, men vet det er et hull midt i som jeg tror krever telt, og det er jo litt irriterende når en skal gå langt.

 

Skrev aldri noe turrapport nei, kanskje jeg skulle gjort det.

Delte turen opp i tre etapper, Oslo-Eidsvoll, Eidsvoll-Rv3/25 og så fra riksveien Hamar-Elverum og til Hjerkinn.

Den siste, lange biten var en helt fantastisk tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du kan jo fortsette på Hjerkinn over Dovre og inn i trollheimen? Jeg traff ei jente ved muen når jeg gikk rondanestien i sommer som.hadde gått trollheimen,Dovre,rondane og skulle ut igjen mot lillehammer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.