Gå til innhold
trewq

gaustatoppen teltur

Det er 1118 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei! vi er noen kompiser som vurderer å dra opp på gaustatoppen om noen dager. er det noe sted vi kan gå til derfra som er fint å fiske og telte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Skjult lenke - logg inn for å se den I all beskjedenhet skulle jeg ha sett hva rase det var om jeg fikk et helbilde av han, litt vanskelig å ta rasen utifra profilbildet for der var den ganske lik en Buhund! Ellers har de litt forskjellig uttrykk i ansiktet ørlite mindre enn Buhund også, og kan ha litt anderledes fargeversjoner. Ja, jeg er nerd:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! vi er noen kompiser som vurderer å dra opp på gaustatoppen om noen dager. er det noe sted vi kan gå til derfra som er fint å fiske og telte?

Både Gaustablikk og Gausdalen er det muligheter for å fiske og telte. Ene er på østsiden og andre på vestsiden. I et par uker til er det også seter åpen i Gausdalen hvor det er servering. Det er vel også muligheter nedover i Tuddal, men blir vel noe lengre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et par tre fine vann øst for parkeringen, og der er det vegetasjon nok til at det er enkelt å sette opp tunneltelt.

Om det er noe særlig fisk i de vannene aner jeg dessverre ikke, sikkert noen små fis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1118 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.