Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltovernatting mellom Røldal og Sand


Mertur

Anbefalte innlegg

Jeg skal på gjennomreise via Røldal mot Ryfylke med mine to små (7 og 9) og lurer på om noen vet om et fint sted å overnatte? Gjerne med en liten gåtur først for å komme unna vei og sivilisasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på gjennomreise via Røldal mot Ryfylke med mine to små (7 og 9) og lurer på om noen vet om et fint sted å overnatte? Gjerne med en liten gåtur først for å komme unna vei og sivilisasjonen.

Det første jeg tenker på er opp mot et av Mosvatnene i Suldal - enten ved Mostøl opp av Bråtveit, eller Mosvatnet ved  Gullingen.

Skulle du ønske en liten tur så er det greit å gå innover mot Stranddalen fra Kvilldal/Saurdal.

 

Det er også en grei tur innover mot Viglesdalen i Årdal. Her vil det nesten garantert være andre på samme alder i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.