Gå til innhold
  • Bli medlem

Härkila Trapper Master GTX


Oslo

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Det er vel noen andre enn meg som liker høye fjell/jakstøvler på tur. Og trekke gtx buksa over skoa og nesten aldri plumpe er veldig deilig. Ulempen er jo at jaktstøvler veier over 1kg pr fot, men disse så lette ut. 600 gram må være innafor. Har noen sett på de eller fått prøvd de? Og isåfall hvor?

http://harkila.com/trappermaster

 

Ser også at de kommer i lavere og letter versjon, men det er den 9" som jeg sikler mest på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så interessante ut de der. Er definitivt tilhenger av høye skaft, og kommer til å bruke det så lenge jeg er gangbar i fjellet ihvertfall. Bruker Alfa Bever Grip +  

Er jævlig glad i sålene på støvlene mine. Griper godt på de fleste underlag, ihvertfall sammenlignet med andre fjellstøvler jeg har testet. Disse Härkila-støvlene så ut til å ha et noe finere mønster under. Så spørs det jo hvordan gummien er.. Men det spiller jo en rolle ift hvilket type underlag en beveger seg mest på. Härkila lager vel kanskje jaktrelaterte klær og fottøy som er beregnet mer på skau enn fjell med stein, berg og ur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei! Har selv fattet interesse for disse støvlene og lurte på om du har fått kjøpt/testet/sett på dem noe nærmere?

 

Er også av den oppfatning at de er designet for jakt på klovdyr, mer en fjellrype, men frister veldig med en lett sko, selv om den kanskje kan være litt tynn på de kaldere dagene, i hvert fall er det mitt inntrykk uten av jeg har noen som helt erfaring og har verken holdt eller sett skoen^^ 

 

Eventuelt lukter det Bever, eller kanskje Crispi hunter evt en lundhags...vanskelig...

må vel ut å få prøvd i butikk snarest;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.