Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling av soft shell jakke


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei,

Jeg skal kjøpe meg en soft-shell jakke som skal brukes til så mangt. Trening på langrenn, jogging, fjellturer osv. Den må derfor puste bra, og må være vintett, jeg er heller ikke ute etter det dyreste og mest prestisjefylle. Jeg vil ha mye for pengene. Kan noen anbefale meg en jakke?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hvis du er ute etter mye for pengene, og ikke vil kjøpe deg prestisje, vil jeg anbefale Stormberg. Da får du en velfungerende, og etter min mening pen softshell-jakke til 799,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke jakken selv nei, men konen min har og er veldig fornøyd. Vindtett og tålelig bra pusteegenskap. Har ikke noen tilsvarende å sammenlikne med, men svært bra iforhold til gore tex når det ikke regner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en Bergans Magnetic softshell jakke.

Synes passformen er veldig god til meg som er slank. Figursydde ermer og god bevegelighet. Designet faller også i min smak. Ermene er forholdsvis lange i forhold til størrelsen. For meg er det perfekt, da jakken ikke glir opp når jeg beveger armene ved aktiviteter. Vil imidlertid tro at personer med korte armer bør sjekke dette før kjøp. (det er borrelås-strammere ved håndleddene, men stoffet vil antagelig "bulke" på underarmen.)

Bra m.h.t. vindtetthet. For tidlig å si noe om slitasje. Denne tror jeg vil bli mye brukt da jeg fortrekker å gå med ledigere plagg enn skalljakker når været og forholdene tillater det. Bruker ull-trøye under nå i den kalde årstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.