Gå til innhold
  • Bli medlem

Crispi Besseggen Jubileum fjellstøvel


Dal-z

Anbefalte innlegg

Annonse

Det er venners venner fest i morgen og da får du 25& på den prisen Røverkjøp

 

ja GJØR jeg det?

siden dette er en av "ukens annonserte varer" så får jeg vel ikke det? men HVIS jeg gjør det, så er det TOPP!!!!!! :)

 

ringte til XXL for å sjekke nå. han som tok telefonen var usikker og skulle sjekke det opp.

krysser fingrene for at sjefen hans er i godt humør. :) hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta ut M77 med Besseggen ifjor og er superfornøyd. Tok de med på tur rett fra butikken uten antydning til gnagsår.

Har ikke opplevd å bli våt på beina selv i myrlendt terreng. De er ikke gode å gå i langs veg, særlig asfaltert. Men hvor ofte gjør man det.

 

Er nok samme støvelen bortsett fra fargen. Ifjor kjørte de kampanjer på Besseggen flere ganger i løpet av året.

Kan fint anbefale disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke helt samme støvel nei. Har prøvd begge og det virker som om Jubileum har en litt lavere såle i forhold til vanlig Besseggen. 

Men at det er en god støvel til den prisen er det ingen tvil om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk! var innom XXL her i Stavanger nå, og fikk de til 25% rabatt! (selv om det var feil - de matchet så klart nettbutikken de)

SUPERT! :)

god service der som alltid!

 

gleder meg til å teste Besseggen skoa, som nå ble latterlig billige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blånekta på XXL Alnabru i Oslo!! Måtte betale 1299,-

 

kjipt da :(

nå finner jeg den ikke på nettbutikken heller. gikk vel unna som varmt hvetebrød.

 

jeg synes xxl her i stavanger alltid er flinke med å matche og følge opp sin egen nettbutikk eller andre konkurrenter, synd Alnabru ikke er like flinke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt da :(

nå finner jeg den ikke på nettbutikken heller. gikk vel unna som varmt hvetebrød.

 

jeg synes xxl her i stavanger alltid er flinke med å matche og følge opp sin egen nettbutikk eller andre konkurrenter, synd Alnabru ikke er like flinke.

Grunnen til at den nå er borte er nok heller fordi jeg laga litt oppstyr på Alnabru ifht. nettpris og butikkpris tenker jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selvfølgelig være at det er flere som har gjort dette idag! Bare påfallende at hun i kassa ringte 4 forskjelige plasser og sentralt og 10 min etter jeg hadde gjennomført kjøpet var de borte på nettet.

Men såklart kan det være en tilfeldighet.

Ja idag gjorde de ikke det. Har sendt en mail til de om det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.