Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg og en kompis driver for tiden å utvikler en ny type kikkert. Vi har laget prototype, og det som gjenstår nå er å muliggjøre masseproduksjon. I den anledning lurer jeg på om det er noen her inne som vet om noen Europeiske kikkertprodusenter? De bør helst være europeiske grunnet felles regelverk innenfor EU, noe som gir vesentlig mindre risiko for oss :-) Store eller små, alle forslag mottas med en stor takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, de første jeg kommer på er Zeiss, Leica og Swarovski. Alle tre er i det øverste sjiktet hva gjelder kvalitet og pris. Det finnes garantert andre produsenter, spesielt i øst-Europa. Ta en titt hos kikkertspesialisten.no, der finner du en oversikt over produsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Vi har vært i kontakt med Zeiss, Canon og Schott Optics til nå, uten at hva vi vil oppnå lar seg gjøre med dem. Vårt produkt er ikke på noen måte sammenlignbart med det som defineres som en kikkert idag utenom selve rammen. Det er også denne vi trenger å finne produksjon til. Kan dessverre ikke fortelle så mye mer grunnet patenter og rettigheter. Lover å fortelle mer når jeg kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.