Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse

For en fantastisk tur(rapport)! Det er jo ikke så langt unna heller gitt. 

Skulle ønske jeg var vant til kano. Men det er vel aldri for sent.

 

Takk for det! Nei det er aldri for sent, går fort å venne seg til kano, skulle tru vi mennesker har det i blodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for super turrapport, syns alltid det er gøy med rapporter fra "min" mark. Her har jeg vært mange ganger på kano, men jeg har aldri drasset kanoen mellom Søndre Krokvann og Grinderen (eller videre), men du bekrefter vel det jeg alltid har tenkt, at det er noe skikkelig ork :)

 

På Elgås er det én grei leirplass, på nordsiden ved skillet mellom Fløyta og Geitsjøen, ellers er det ganske ufremkommelig. Anbefaler også øya innerst i Geitsjøen, riktignok er det lite ved der, men den ligger fint til hvis du er ute etter ørret.

 

Østmarkaørreten kan være ganske lunefull til tider, det fikk du erfare, godt å se du fikk noen mot slutten av turen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin turrapport :)

Jeg har faktisk overnattet rett på andre siden av elvemunningen av Grinderbekken, der du satte ut kanoen på Børtervanna / Støttumfjorden. Jeg startet i Enebakk og havnet etter 2 overnattinger ved Hauktjern. (Fjellforumtreff - Vinterhenget i 2013).

Østmarka er rett og slett nydelig. Ser jeg må få ut fingeren mtp at jeg har planlagt samme turen som du tok, bare med packraft, i 2 år nå uten at det har skjedd noe..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.