Gå til innhold
  • Bli medlem

Far og sønn - En barndomsdrøm


friluftsloffern

Anbefalte innlegg

Annonse

Flott historie som det er lett å kjenne seg igjen i. Jeg var med min far på tur som guttunge, nå er jeg faren som drar med guttungen min på tur. Og av og til tar jeg med min far også. Lykkelig samvær for alle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Helge

Sånn rapport blir en varm av å lese.

Minnes min første tur med faderen for over femti år siden.

Tror jeg fremdeles kan finne den steinen jeg sto på da jeg dro opp min første tryte med rognekjepp og vinkork til dupp.

Vil du avsløre hvilke vann det var, bor selv i Stokke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Helge

Sånn rapport blir en varm av å lese.

Minnes min første tur med faderen for over femti år siden.

Tror jeg fremdeles kan finne den steinen jeg sto på da jeg dro opp min første tryte med rognekjepp og vinkork til dupp.

Vil du avsløre hvilke vann det var, bor selv i Stokke.

Så hyggelig å høre @sandress

Vi er nok en del som har hatt mange fine turer i barndommen og glad er jeg for det. Kan godt røpe vannet. De er da til allemenn bruk. :-) Vi gikk opp til Diplingene, vest om Snappen. Et stille og rolig område med tre vann hvor to av de huser bøtter og spann av ørret. Ikke all verden str men kommer da opp en i ny og ne rundt 400gr og det er ikke ille...   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.