Gå til innhold
Det er 1191 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Så.....hva skjer i juni a ?

U22 - 29-31. mai FF Fjorda Kanotreff

-----------------------------------------------

U23 - 5-7.

U24 - 12-14.

U25 - 19-21. Rondaståk

U26 - 26-28.

-----------------------------------------------

U27 - 3-5. juli FF Lettvektstreff

Rondaståk - teller dette eller skal vi finne på noe annet i tillegg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. jeg vet ikke om jeg har noen ledige helger denne måneden.

eller, den eneste jeg er usikker på er 12 - 14. resten vet jeg er opptatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men som forslag, bare for å komme med noe, så mener vi enten burde komme oss på en forblåst fjelltur, evt hyttetur en plass. Jeg hater mygg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke hørte noe har jeg egentlig avtalt helg med kjæresten. Vi får prøve å se på Rondaståk som legitim fjelltur.

Fikk ellers beskjed av fysioterapeuten i stad om at selv om gåing generelt er bra for ryggen, er det ikke sikkert det er det for meg, så jeg må gå mindre en periode for å se om det hjelper på rygg og hofter. Sykling var ok, så da får jeg prøve å ta meg en sykkeltur med et par tre overnattinger. Kan bli ok det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rondaståk:

Skal vi ta med en sekketralle for å dytte på stæsj?

Jeg tror jeg får låne en 10-12 manns lavvo, men regner uansett med å sove i scarpen. Så vi trenger ikke tarper.

Noko meir me lurar på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å dra med den sekketralla jeg kjøpte før julehenget i fjor. Den har harde gummihjul og ikke luftfylte, men den funket på grusvei inn til Hauktjern. Den tar nok bare bagasjen til en person ad gangen. Mener den mangler stort brett, men noen flatstropper så er vi i gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg finne en litt bedre variant? Mener jeg har en med en slik lem som kan slåes ned.

Hvis du har noen stropper, så burde det bli jævlig bra :)

Skulle vi handle mat på veien oppover?

Også bare minner jeg om at glassflasker, typ øl ikke er tillatt. Tror ikke det gjelder sprit. Vanlige festivalregler med andre ord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært på festival så jeg gjør som du sier og kjøper boksøl.

Tralla funker nok helt fint med mindre det er snø på bakken ? Har uansett hentet den fra garasjen til fattern så den ligger nå i bilen. Tor Magnus og jeg kjørte 2 sekker ved på denne til Hauktjern. Funket gull det. En sånn bedre tralle med lufthjul er gjerne en del større også.

Vi kan godt handle på vei oppover. Jeg hadde tenkt til å prøve å få gjort det her i morgen før jeg reiser innover, men vi stopper bare på veien. Kommer vi nord for Oslo i god tid er mye gjort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.