Gå til innhold
  • Bli medlem

Innvandrere på fjelltur. En buffersone.....


barrocco

Anbefalte innlegg

En annen ting til ettertanke:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/01/30/456215.html

Det norske flagg brennes, og nordmenn blir truet.

Generelt til muslimforsvarerne: Jeg kan godt ramse opp et titalls slike artikler daglig for å vise all den faenskap muslimer skaper verden rundt. Men det kommer jeg ikke til å gjøre, for dette er et fjellforum. Jeg håper den verste debatten rundt muslimer roer seg ned i løpet av noen dager.

Jeg kan også ramse opp et titalls artikler for å vise all den faenskap fundamentale kristne skaper verden rundt. Men det kommer jeg ikke til å gjøre, for de er ikke representative for majoritenen.

SKJØNNER DU IKKE DET?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også ramse opp et titalls artikler for å vise all den faenskap fundamentale kristne skaper verden rundt. Men det kommer jeg ikke til å gjøre, for de er ikke representative for majoritenen.

SKJØNNER DU IKKE DET?

Jeg er imot alle religion jeg, kokkos. Men islam er det desidert største problemet i verden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er vant til de naive og stokk dumme menneskers politisk korrekte hylekor.

Gjettekonkurranse: Hvor mange ganger har Tom brukt uttrykket "politisk korrekt" her på forumet i løpet av de siste seks dagene?

Forøvrig trodde jeg opprinnelig denne tråden som buffersone var ment å skulle ligge på et annet nivå enn den skjellsordslengende "hoved-debatten". Men nei da, her er det snart like ille, med kokkos, naiv, stokk dum etc.

Det må da være mulig å være uenig og diskutere uten til stadighet å slenge om seg med nedsettende personkarakteristikker. Eller?

Det styrker iallefall ikke tiltroen hverken til den som driver denne "sporten" eller vedkommendes argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å dulle med mennesker som er medskyldige at det norske samfunn råtner og ødelegges i løpet av noen tiår. Skulle bare mangle at disse ikke skulle få passet påskrevet. Og angående høflighet, Svein: Hvor høflig er det å beskylde andre for å være rasister og støtte opp om apartheid? Jeg ser ingen grunn til å være høflig overfor disse drittsekker som slenger rundt seg med løgner om min person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er et problem at man ikke kan ytre sin mening uten å bli kalt rasist. Her ligger terskelen altfor lavt, og dessverre er det slik at den ligger lavere jo lenger mot venstre man beveger seg..... Men dette med å legge ved "nickname" er du vel alene om... mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.