Gå til innhold
  • Bli medlem

Jakten på nye ørreteventyr i Telemark


Robert Lien

Anbefalte innlegg

Annonse

På langt nær i Telemark, men så her lokalt da jeg kjørte hjem om kvelden fra fritidsbolig for ca. en uke siden at det vaket som juling i noen lokale vann.

 

Disse var åpne, delvis åpne, men mange er islagte enda.

Syntes dette var tidlig, at fisk vaket, men er sikkert noen her som vet bedre enn meg.

Bare så jeg har nevnt dèt, og pirret fiskenervene hos noen - muligens...........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig film som vanlig @Robert Lien

 

Kjenner meg så veldig igjen i den "Nei, jeg trenger vel ikke håv vel, jeg kan jo bare vippe fisken 2 meter opp i lufta og over hit" :) Kul reprise på slutten der, la merke til at håven var faktisk 50cm unna deg. Den bitre, bitre følelsen etter å ha gjort noe sånt er velkjent ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig film som vanlig @Robert Lien

 

Kjenner meg så veldig igjen i den "Nei, jeg trenger vel ikke håv vel, jeg kan jo bare vippe fisken 2 meter opp i lufta og over hit" :) Kul reprise på slutten der, la merke til at håven var faktisk 50cm unna deg. Den bitre, bitre følelsen etter å ha gjort noe sånt er velkjent ja.

Den følelsen gnagde meg veldig i to dager  :logik:  

Heldigvis så satt ørreten på 850 gr, eller så hadde det blitt en traust hjemreise for å si det mildt  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.