Gå til innhold
  • Bli medlem

packrafte i femundsmarka


Anbefalte innlegg

Annonse

Hei, noen som har vert med packraften i femundsmarka? Hadde vert kjekt med litt info ang .bæring mellom vatnene og om det er noen kjekke stryk å padle i? All info er god info :)

 

Hei, ørjanpåtur.

 

Hvis du reiser litt på kartet, vil du se at mulighetene for å få brukt packraften er mange i Femundsmarka. Jeg kjenner områdene østover fra Haugen eller Røa best, så hvis du orker bæringa, kan deler av Grøtåa og Røa fra Roasten og oppover anbefales. Her vil du finne både elv, loner og vann nok til å få stor glede av din packraft. 

Gikk forrige sommeren med en slik i sekken fra Haugen via Krokethåen, Storbuddhåen, Roasten og Røvoltjerna. Flott å kunne komme seg ut på vannet når anledningen bød seg. Lagt ved en link til bloggen min med noen bilder fra turen.

 

http://steinm.blogspot.no/2014/06/femundsmarka-sthans-2014.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) flott blogg larka!

Turen jeg tenkte,Gå fra Røasanden og inn til revsjøen og padle til Rogen, så padle meg inn i Litlbudda og videre nedover mot Roasten og tilbake til Røasanden! i forhold til høyde på kart virker dette mest logisk for meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flott å starte på Käringsjön og ta en liten eller stor runde derfra. Å starte der og ende et annet sted blir upraktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.