Gå til innhold
7homas

Mai (13.-14./ 14.-15./ 15.-16./ 13.-16. etc eller 29.-31.)

Anbefalte innlegg

Ja det drar seg til mot sommer. Jeg har lyst til å få til en sykkeltur. Har nye sykkelvesker fra i fjor som må få jomfruturen.

Det er himmelsprett torsdag 14/5. Om noen har tid/ anledning eller lyst til å ta fri fredag 15/5 kan vi dra over flere dager. Regner med søndag 17/5 er reservert pølser og brus for alle sammen.

Ellers er det jo kano-treffet til Eirik i mai - 29.-31.

Om det ikke er stemning for sykkeltreff i mai kommer jeg til å lage et sykkeltreff i helga 12-14. juni. Vil lage en rute på grusveier primært. Usikker på hvor langt man burde planlegge hver dag, men fra tidligere år har jeg pleid å trene 48 asfalt-km på mountainbike annenhver dag og det har tatt ca 1t40m. Sykler man hele dagen burde det ikke være noe problem med 30 km per dag iallefall ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å ta fri 15. mai.

Men jeg har mulighet til en overnatting 13.-14. evt 15.-16.

Også er jeg ledig helga før. 8.-10.

Pinsehelgen er jeg i Sverige.

Blir både Tor Magnus og Thomas med på kanotreff?

Hva med dere andre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet med på kanotur.

Begynner med nye medisiner om 39 timer (torsdag morgen), men jeg håper ikke de slår meg fullstendig ut i månedsvis

Ane reiser til USA 13-14/5 og blir der et par uker, så jeg tror jeg gjør klokt i å ikke reise bort hele helga 8.-10. i alle fall

17/5 skal jeg kjøre foreldrene min til flyplassen midt på dagen så jeg må være hjemme senest kvelden 16/5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, vi har ekstraordinær generalforsamling i borettslaget på kvelden den 13. så da blir det lite hensiktsmessig å reise etter det.

Fredag 15. til lørdag 16. da ?  Noen stemning for å ta det her nede ?    Pick-up service fra togstasjonen så klart   :thumbsup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Fjella" leste jeg om i kapittel 5 av Oslos nære villmark. Se side 197, linje 2:

Fjella er knallbra. Særlig strøket vestover fra Nøklepølen i Lisetertjern trykker på alle eventyrknappene. Her leder en enkel bro inn i virkelig trollskog, en bratt og frodik verden.....

Jeg har aldri vært der, men kan bruke litt tid frem til neste helg på å se om jeg finner noen turer på ut.no eller liknende

Nærmere Moss:

Det er ca 5km hver vei å gå ut til pynten av denne halvøya, men det er kanskje mer interessant å bruke "fastlandet" rett øst så er vi ikke begrenset av vannet

Ser at Mosseskogen mellom E6 og Mossesundet er veldig begrenset av bebyggelse og vil garantert ende med brannvesenet og anmeldelse om vi har et bål. Ute på Jeløya er det for smått og trangt til å dra på skikkelig tur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pådratt meg vondt i ryggen igjen. Dugnaden i går må ta mesteparten av skylden. Resultatet er at jeg kanskje ikke er klar for tur fredag til lørdag, men jeg skal forsøke å få det til......poppin pills and stuff

Hadde alle plane for 17.mai forresten ? Eirik ? Ane reiser til USA på onsdag og muttern og fattern har skaffet seg skyss til Gardermoen på søndag, så jeg har plutselig en ekstra dag tilgjengelig til helga for en 2 netters (om jeg er blitt bra)

Uansett har vi jo kanotreffet som kan brukes for å fylle mai kvoten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så där. Trodde det ble litt bedre i går, men det er ille om kvelden og når jeg våkner. Lurer på om det er isjas i venstre benet denne gangen   :/

Har du alternative planer? Hvor langt varsel trenger du evt.?

hvis du har litt løst opplegg som alikevel betyr tur kunne det jo hende jeg kunne slenge meg med på kort varsel ?

Fattern hjelper meg å bygge noe greier på terrassen som vi skal avslutte i morgen. Tror ikke det tar HELE dfagen, men som så ofte med den slags ting tar også dette tid.

Jeg tenkte på det i stad at jeg bare skulle avslyse min deltakelse i morgen og la deg få planlegge noe annet så får jeg heller ta en på-sparket-tur om jeg plutselig følte meg bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv fått litt trøbbel med den ene foten.

Du kan jo ringe i morgen, så finner vi fort ut av det.

Litt for dårlig suspension på sex swingen ?     :hug:     :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei.....våknet med samme grunn-ryggsmerter som jeg har hatt i en uke nå (isjas i venstre side), så det blir vel en tur til legen for utredning igjen med påfølgende operasjon ila året....

Tror vi sier det sånn at vi ikke tar noen fellestur denne helga (iallefall blir ikke jeg med). Må prøve å få slappet av et par dager og se om det hjelper noe.

Den eller dere som ender opp i skauen får ha en fin tur !    :D

Grill en ekstra pølse for meg    :ike:   

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@tronn

Hvordan er det med flytevest på treffet ? Påbudt ?

Har han kollegaen din evt ekstra vest eller skal jeg kjøpe en ? Regner med han har med to årer, men det er kanskje greit å avklare det også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har årer. Han skulle sjekke med vest. Vest er virkelig anbefalt ja. Siri og jeg kommer til å kjøpe oss vester. Koster 200 spenn på Clas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.