Gå til innhold
  • Bli medlem

Skitur i Dividalen


Smaltur

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Annonse

Hei! Herlig turbeskrivelse . Gikk litt tidligere en dere .. Fantastisk område. :-DVi startet i Rostadalen, overnattet 1. natt på Rostahytta(Dnt)12 km. Vi gikk innom måskohytta, fortsatte til Storrosta(Statskog)20 km hvor vi overnattet. Derfra gikk vi til Dærtahytta(Dnt)10 km .. Tok oss så ned til Devdesvannet og overnattet i Devdeshytta.(Statskog) Turen ble avsluttet hvor vi startet og hvor bilen stod parkert. Herlig tur det og..

Endret av trondaage
FEil i norsken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På 10.2.2018 den 13.51, Kjell Iver skrev:

Flott rapport! Hadde helt glemt denne. Ser at det det mangler bilder eller at nettstedet det var lenker til ikke har bilder. Om du har bilder fra turen kan vi legge det inn.

Legger ved 3 bilder, ett fra Dividalen i herlig vær, et fra Havga og et fra Storrosta. Fantastisk fin følelse å våkne på Storrosta i godvær, når du har kommet dit i null sikt og ikke aner hvordan det ser ut.

dividalen1.jpg

havga.jpg

storrosta1.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2018 den 9.38, AK74 skrev:

Måtte lese denne rapporten en gang til:) Det frister veldig med en tur i samme området på vinterstid. Men det er kanskje lurt å legge en slik tur til mars/april vil jeg tro :-)

Virkelig et flott område, ønsker deg god tur! Mars/april (kanskje enda senere) er selvsagt sikrere både mtp varmere vær og lengre dager, men det er såpass godt utbygd hyttenett at man sikkert kan gå tidligere også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2018 den 13.51, Kjell Iver skrev:

Flott rapport! Hadde helt glemt denne. Ser at det det mangler bilder eller at nettstedet det var lenker til ikke har bilder. Om du har bilder fra turen kan vi legge det inn.

Kjell Iver, om du vil, så kan du legge inn bildene i teksten. (jeg har ikke redigeringsmulighet på den lenger, tror jeg)

Storrosta etter mandag.

Dividalen etter onsdag.

Havga etter torsdag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/15/2018 den 21.55, Smaltur skrev:

Kjell Iver, om du vil, så kan du legge inn bildene i teksten. (jeg har ikke redigeringsmulighet på den lenger, tror jeg)

Storrosta etter mandag.

Dividalen etter onsdag.

Havga etter torsdag.

 

Fikset . la det også inn på turkartet..

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne
  • Heriks fjernet fremhevingen av denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.