Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur/sportsklokke


Andreas

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Annonse
Gjest Anonymous
Er det noen som kan anbefale en god tur/sportsklokke?

Den må være relativt billig (blir vel fort 1000(+?)), SOLID, ha alarm og stoppeklokke.

Casio Protrek har jeg og er veldig fornøyd. Koster vel to store lapper. Høydemåleren funker, barometer, termometer(funker vel dårligere) og kompass. Alarm og stoppeklokke har den selvsagt. Og en del andre funksjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Casio PRT-20 som jeg er veldig godt fornøyd med. Har hatt den i over 5 år og den lever i beste velgående fortsatt. Den har vært med på temmelig mange fjellturer i all slags vær, og har aldri streiket. :)

I tillegg til alarm og stoppeklokke, har den barometer og høydemåler. Høydemåleren har jeg hatt mye nytte og glede av. For 5 år siden kostet den kr 1500. Hva den koster idag, eller om den fortsatt finnes, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.