Gå til innhold
  • Bli medlem

Mine turer i Femundsmarka


Ola S. M.

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

 

Jeg har noen lignende rapporter som fremdeles ikke er helt ferdige, som jeg tenker å legge ut her. Å utarbeide rapporter er god terapi for turfeberen man sliter med på denne tiden av året. 

 

Jeg må bare beklage kvaliteten på bildene mine, de er tatt med mobilkamera. Skikkelig kamera vil bli anskaffet ila. våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhhh. Nå gleder jeg meg til sommer og fisketurer. Fiske i Femundsmarka kan være treigt. Vi hadde tre dager i Krattland, fasit ble ei røye. Det var alt. Til sommeren blir det en toukers tur i de nordlige delene av parken. Etter å ha lest turrapporten din gleder jeg meg om mulig enda mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppbyggelig lesning for en femundentusiast. Takk for flott turrapport fra mange kjente steder. Fra Grøtådalssetra og opp til Kratltjønn finner du en slags sti gjennom steinrammelet. Små steiner på stein gjør turen grei med start fra kloppen over elva. Sist jeg var der traff vi et par karer med en ørret på ca. 2 kg. Så de fins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen for fine tilbakemeldinger og tips! Tydelig at det ikke bare er meg som er blitt frelst av Femundsmarka.

 

Følger naturligvis bloggene til både Stein Erik, Anders (og Kathrine) og Bjarne. Kanskje dukker det om noen spørsmål til dere når jeg starter planleggingen av Finnmark-/Finlandsturen til våren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger naturligvis bloggene til både Stein Erik, Anders (og Kathrine) og Bjarne. Kanskje dukker det om noen spørsmål til dere når jeg starter planleggingen av Finnmark-/Finlandsturen til våren. 

 

Følger de samme bloggene og noen til og det er helt klart at Anders og Bjarne er medskyldige i det at sommerens tur går til Pasvik :) Disse bloggene er topp inspirasjon og supert lesestoff på kjedelige høstkvelder!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst til å dra til Femundmarka i flere tiår, men av ulike grunner har det så langt ikke blitt noe av. Denne turrapporten var en skikkelig vitamininnsprøytning og motivasjonsfaktor. Artig skrevet var den også! Men hva inneholder egentlig ei Thor Heyerdahl-flaske ...? Hørtes godt ut .... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lyst til å dra til Femundmarka i flere tiår, men av ulike grunner har det så langt ikke blitt noe av. Denne turrapporten var en skikkelig vitamininnsprøytning og motivasjonsfaktor. Artig skrevet var den også! Men hva inneholder egentlig ei Thor Heyerdahl-flaske ...? Hørtes godt ut .... :)

 

Thor Heyerdahl-flaska inneholder edle dråper av fransk opprinnelse, Jando!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.