Gå til innhold
  • Bli medlem

Kovea Fireball - Utskilt


Dal-z

Anbefalte innlegg

Annonse

Har noen av dere fått testet den enda?

Ikke i telt, men har prøvd den i bilen jeg overnatter i av og til (varebil). Den varmer bra, reflektoren hjelper godt til. Praktisk at den kan justeres til å sende varmen rett opp eller på skrå forover/oppover. Den virker solid bygget, og det er mulig å bruke den med gassboksen snudd opp-ned for bedre effekt i kulde. I det hele tatt er jeg godt fornøyd med min Fireball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i telt, men har prøvd den i bilen jeg overnatter i av og til (varebil). Den varmer bra, reflektoren hjelper godt til. Praktisk at den kan justeres til å sende varmen rett opp eller på skrå forover/oppover. Den virker solid bygget, og det er mulig å bruke den med gassboksen snudd opp-ned for bedre effekt i kulde. I det hele tatt er jeg godt fornøyd med min Fireball.

Flott, takk for tilbakemelding. :)

Noen kommentar til hvordan det er å sette denne inne i et telt? Rett på teltbunnen, eller bør man ha en plate under den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, takk for tilbakemelding. :)

Noen kommentar til hvordan det er å sette denne inne i et telt? Rett på teltbunnen, eller bør man ha en plate under den?

 

Jeg ville vært svært forsiktig med å sette den rett på teltbunnen. Den har tre bein, men reflektoren er såpass stor at hele sulamitten kan bli litt ustabil, spesielt når den er skråstilt. Selv om det ikke er åpen flamme blir den veldig varm!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi brukte denne en del på påsketuren og hadde stor glede av den. På en ukes tur brukte vi akkurat en stor gassboks. Vi hadde den selvsagt ikke på kontinuerlig, men brukte den først og fremst for å varme opp iskaldt barn etter mye leking ute, til kosestunder på kvelden når det ikke var annen aktivitet og ikke minst til tørking av klær. Det siste var kanskje det viktigste. Gjennomvåte skistøvler klarte vi aldri å tørke, men de ble i alle fall mye bedre. Alt annet tørket vi etter behov.

 

Jeg satt den stort  settt på en plate eller tilsvarende. Min opplevelse var at den sto rimelig godt, men man kan selvsagt ikke herje rundt i teltet mens den står på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.