Gå til innhold
  • Bli medlem

Alenetur i pinsa


Gnelse

Anbefalte innlegg

Annonse

I Forsvaret er det noe som heter "TTT". "Tenk, trykk, tal". Det kan også overføres til skriftlige ytringer. Lurt å se over ting før man trykker "enter". 

Jævlig bra overskrift forresten!   Likte den godt. Ser ingen problemer med å diskutere alenemødre i pinsen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor langt våren har kommet "over skogen" mot Hamar på dette tidspunktet, men der har du jo mange muligheter. 

Det er en flyktningrute der også. Selv har jeg alltid vært nysgjerrig på området der elva renner ut av Rasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gnelse,

Har ikke konkrete tips å komme med for turer med utgangspunkt Odal, men tenker at områdene nordover mellom rv20 fra Kongsvinger og rv24 fra Skarnes må skjule mange perler.

Har aldri vært på tur der selv, men får min første erfaring derfra uken før Pinse. Kommer sydfra og krysser Glåma ved Sander. Derfra må jeg følge veien til Slåstad og håper å rekke butikken der før stengetid lørdag 16 mai. Går det bra har jeg nok mat i sekken for videre trasking nordover i et forhåpentlig fint terreng. 

Ser på kartet at det er en fin blanding av skogsbilveier og stier og det passer meg fint på denne turen. 

Denne kombinasjonen vil kanskje du også finne nyttig og bruker du kartet på f.eks ut.no eller lommekjent.no kan du peile deg inn mot interressante steder. Møter du på vanskeligheter vil grusveiene raskt bringe deg ned til sivilisasjonen igjen.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.