Gå til innhold
Fjellfilmeren

S: Caldera Sidewinder Inferno

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge Calderaen min. Det medfølger Inferno i kitet. Calderaen er tilpasset en Toaks gryte, på 1,35 liter.

Lite brukt, testet litt i fjor sommer. Jeg beveger meg 95% i høyfjellet så gass er nok tingen for meg fortsatt.

Tenker meg ca. 1500,-

Det medfølger både drivstoff flaske, liten alkoholbrenner, 3 tabletter og insert for å brenne tabletter.

http://www.traildesigns.com/stoves/toaks-1350ml-ti-pot-frying-pan-fissure-ti-tri-bundle

Dette er Fissure pakken, jeg selger Sidewinder pakken. Eneste forskjellen er at Fissure cone er delt i to og blir litt mindre når du pakker den sammen. Mens Sidewinder er raskere å sette opp, da det er mindre deler å montere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også kan jeg minne om at Caldera med Inferno insert og titanium plate gjør at du med denne kan brenne bål i enkelte verneområder som opprinnelig har bålforbud. Jeg fikk tillatelse til dette i Rogen naturreservat i fjor sommer. Da får du bålsmak på ørreten likevel ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal forhøre meg litt blant venner som ikke er her på forum. Har en Sidewinder tilpasset 900ml Toaks-gryte selv, og elsker det -- noe også mange som har fått leke med den på tur gjør. 1500 var jo litt dyrt, da... :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.